האם כדאי לי לקנות דירה חדשה מקבלן?

השאלה איפה נגור היא בין השאלות החשובות ביותר שיש. המגורים שלנו משפיעים על חיינו בצורה עצומה וקובעים באופן כמעט בלעדי איך החיים שלנו ייראו, באיזה רמת חיים נחייה והאם נהנה מאיכות חיים. ככל שנגור במקום יותר טוב כך חיינו יהיו יותר מאושרים ולכן אנו צריכים למצוא את מקום העבודה הטוב ביותר. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לנו לקנות דירה חדשה?

אם כן אין ספק כי לדירה חדשה יש יתרונות ברורים והיא יכולה לשדרג את חיינו בצורה ניכרת. אך אתם חייבים גם לזכור כי דירה חדשה עולה הרבה יותר כסף וזה משהו שיש לתת עליו את הדעת. כך אנו צריכים לשים על המאזניים את העובדות הללו ולהחליט האם כדאי לנו לקנות דירה חדשה או לקנות דירה יד 2 או אפילו לשכור דירה.

מיקום – מיקום ושוב מיקום

אם אתם קונים דירה חדשה מקבלן אתם חייבים לבחון את המאפיינים שלה בכדי להבטיח כי היא תענה על הצרכים שלכם. אך שימו לב יש דבר לא פחות חשוב בהקשר של דירה חדשה וזה העובדה שאנו חייבים לבחון את המיקום של הדירה.

עליכם להבין כי המיקום משפיע מאוד על החיים שלכם וקובע כיצד החיים שלכם ייראו. כמובן שמיקום טוב משמעות מחיר יותר יקר וזה גם משהו שאנו צריכים לחשוב עליו. כאשר אתם בוחנים את המיקום של הדירה אתם צריכים לראות מה התשתיות בשכונה, איזו תחבורה ציבורית קיימת ואילו מבני ציבור נמצאים קרוב לשכונה וכך תדעו האם המיקום הוא טוב או לא.

אל תקנו דירה מבלי לתת לשמאי לבחון אותה לפני כן

אם אתם מחליטים לקנות דירה חדשה וגם אם אתם מחליטים לקנות דירה יד 2 אתם חייבים להבטיח כי אין בה בעיות. העניין הוא שאדם פשוט מן הישוב לא יכול לדעת האם בדירה יש בעיות או לא וזאת מכיוון שאין לו ידע מקצועי לעשות את הבדיקה הזאת, אז מה עושים?

אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל שמאי אשר יבחן את הדירה לפני שאתם קונים אותה. אתם צריכים להבין כי שמאי יכול לחסוך לכם המון אבל המון כסף ולכן כדאי לפנות אליו. בבדיקה שאורכת כמה שעות השמאי יידע להגיד לכם מה מצב הדירה וכמה כדאי לכם לשלם עליה ולכן כה כדאי לפנות אליו.

אל תבחרו שמאי מבלי לקבל עליו המלצות

כמובן שאנו צריכים לפנות אל השמאי הטוב בשוק בכדי להבטיח כי הבדיקה שלו תהיה אמינה. לכן אנו ממליצים לכם לקבל המלצות על השמאי. אתם יכולים למצוא המלצות באינטרנט על שמאים ואתם יכולים גם לפנות אל השמאי ולבקש ממנו טלפונים של לקוחות אשר עבדו עמו בעבר ואז לשמוע מן הלקוחות הללו האם הם מרוצים ממנו או לא.

שתפו עם חברים

עוד כתבות

דילוג לתוכן