האם כדאי לי לקנות דירות למכירה עם מתווך?

שוק הנדל"ן נמצא בעליה מטורפת ולכן זה אך טבעי כי עוד ועוד אנשים רוצים לקנות דירה להשקעה. אך אל תטעו העובדה כי השוק נמצא בעלייה אינה אומרת כי כל דירה תניב לכם תשואה גבוהה. אם אתם רוצים להרוויח מהדירה אתם חייבים לבחור אותה בחכמה וכך להבטיח כי הדירה תניב לכם כסף.

העניין הוא שרבים מאתנו לא יודעים כיצד לבחור את הדירה הטובה ביותר ולכן עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות בכדי להתגבר על המכשול הזה? אם כן מה שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל מתווך. מתווך מכיר את השוק בצורה הטובה ביותר שיש והוא יכול לייעץ לכם איזה דירה לקנות. כמובן שאם אתם פונים אל מתווך אתם חייבים להבטיח כי הוא אמין וכך להיות בטוחים כי העצות שלו טובות מאוד.

מדוע העיר שבה אנו קונים את הדירה חשובה מאוד?

אם אתם מחפשים אחר דירות למכירה אתם חייבים לבחון המון דברים כמו מצב הדירה, המבנה שלה, הבניין שבו היא נמצאת, האם יש לה מרפסת ואיך היא נראית. אך אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לבחון ואשר רבים לא מודעים אליו זה הנושא של השאלה באיזה עיר הדירה נמצאת.

עליכם להבין כי העיר שבה הדירה נמצאת משפיעה בצורה עצומה על התשואה שלכם. כך יש הבדל עצום בין ירוחם ובין תל אביב או בין נתניה ונצרת עילית. לכן כדאי לברר פרטים על העיר שבה הדירה נמצאת וכך לדעת האם כדאי לקנות בעיר זו דירה או לא.

האם כדאי לנו לקנות דירה חדשה או דירה יד שנייה?

השאלה האם לקנות דירה חדשה או דירה יד שנייה מעסיקה מחפשי דיור רבים. אך אין כאן תשובה חותכת, יש מקרים בהם יהיה עדיף לכם לקנות דירה חדשה ויש מקרים בהם דירה יד שנייה תהיה עדיפה.

כך לדוגמא אתם יכולים לקנות דירה ישנה, לשפץ אותה בכמה עשרות אלפי שקלים ולהרוויח מעליית הערך שלה כמה עשרות עד מאות אלפי שקלים. אם אתם לא בטוחים האם לקנות דירה חדשה או דירה יד שנייה פנו אל מתווך והוא יסייע לכם להבין איזה דירה תניב לכם את התשואה הגבוהה ביותר שיש וזה דבר בעל ערך עצום בשבילכם ובשביל ההשקעה שלכם בדירה.

האם כדאי לי לקנות דירה מתוכנית מחיר למשתכן?

אי אפשר לדבר על קניית דירה מבלי לשאול האם כדאי לנו לקנות דירה במחיר למשתכן? אם כן אם אתם עומדים בתנאי התוכנית כך שלמשל אין לכם דירה בבעלותכם האופציה של מחיר למשתכן היא בהחלט טובה. אך שימו לב הסיכוי לזכות בהגרלה בתוכנית זו הוא קטן יחסית ולכן עליכם להבין כי לא תמיד יהיה זה ריאלי לבנות על תוכנית זו.

שתפו עם חברים

עוד כתבות

דילוג לתוכן